Projekt marketingfuneralny.pl partnerem Funeral Forum

 In MARKETING FUNERALNY

W pierwszej połowie listopada w Poznaniu odbędzie się spotkanie liderów branży pogrzebowej – konferencja Funeral Forum. To nowe wydarzenie na mapie branżowych spotkań przedsiębiorców pogrzebowych. Marketingfuneralny.pl został partnerem wydarzenia.

Organizator wydarzenia – Międzynarodowe Targi Poznańskie – zaznacza, że tematyka prelekcji podczas planowanej pierwszej edycji będzie obracała się wokół inspiracji, marketingu i sprzedaży. Nacisk został położony na praktyczne ujęcie tematów.

Przez dwa dni, 9 i 10 listopada, uczestnicy wydarzenia – właściciele i kadra zarządzająca zakładów pogrzebowych i krematoriów, zarządcy cmentarzy oraz producenci produktów funeralnych – będą mieli okazję wysłuchać prelekcji ekspertów i praktyków z różnych dziedzin rynku.

Będzie mowa o tym, jak klienci postrzegają zakłady pogrzebowe, ich oferty i usługi oraz jak podejmują decyzje. Dr Marek Borowiński przedstawi też psychologiczne aspekty efektywnej sprzedaży i psychologii klientów. O żałobie, jej oswajaniu i komunikacji z klientem w trudnej sytuacji opowie dr Piotr Kiembłowski. Jo Jurga poruszy temat trendów i przyszłości branży, a Martyna Ochojska przybliży temat designu, budowania marki i kreowania jej wizerunku. W programie znajdzie miejsce także marketing internetowy, który przedstawi Piotr Kamiński.

Projekt marketingfuneralny.pl będą reprezentowały Marta Cała-Sturzbecher i Monika Śleziońska, które przygotują przegląd światowych kreacji reklamowych wraz z omówieniem.

Szczegółowy program wkrótce znajdzie się na stronie wydarzenia:

http://www.mementopoznan.pl/pl/funeral_forum/program/

A my już dzisiaj zapraszamy na jesienne spotkanie branży funeralnej!

Recommended Posts

Leave a Comment