Sesja fotograficzna w zakładzie pogrzebowym

 In Bez kategorii

Mawiają: jak cię widzą, tak cię piszą. I podobno mają rację 😉 I chociaż od zawsze przekonujemy, że zakłady pogrzebowe powinny kierować się w komunikacji ze swoimi klientami językiem korzyści i wartościami, bliskimi swoim klientom, to jednak idąc tym tropem oczywiste staje się to, że  powinny także komunikować wysoką jakość i dbałość o szczegóły poprzez wizualną stronę swojej oferty.

Zdjęcia z profesjonalnej sesji fotograficznej to nie narzędzie, które wykorzystujemy jako takie. To środek do tego, by doskonale wyeksponować ofertę na stronie internetowej, zilustrować ulotkę lub przygotować profesjonalny i praktyczny katalog. Wszystko zależne jest od Twojej strategii i potrzeb zakładu, który prowadzisz. Możesz, tak jak zrobiliśmy to dla jednego z naszych klientów, przygotować katalog w formie segregatora, do którego karty były wpinane lub usuwane w zależności od dostępności poszczególnych pozycji w ofercie (wówczas sezonowych kwiatów, a dziś trumien).

Zatem – nadal nie zgadzając się na pokazywanie w komunikacji z klientami wyłącznie karawanów i urn – namawiamy: zadbajc o dobry materiał zdjęciowy produktów, które znajdują się w Twojej ofercie.

Recent Posts

Leave a Comment