Szkolenia w zakładach pogrzebowych

 In Bez kategorii

Zakłady pogrzebowe nie różnią się pod kątem potrzeb szkoleniowych od innych zakładów usługowych. Konieczność dbałości o satysfakcję klienta oraz wysoki standard usług i komunikacji, także tej wewnętrznej to troska wszystkich świadomych przedsiębiorców. Różnica tkwi jedynie w tematyce i specyfice sytuacji, w jakiej znajdują się klienci. Ale o tym dobrze wiemy, bo przeszkoliliśmy już przedstawicieli kilkuset zakładów pogrzebowych z całej Polski.

Szkolimy zakłady pogrzebowe w zakresie obsługi klienta, ale też opracowujemy wspólnie, warsztatowo strategie komunikacji marek. Wszystko po to, by na rynkach lokalnych efektywnie konkurowały z pozostałymi zakładami. Badamy potrzeby szkoleniowe i dopasowujemy programy szkoleniowe do realnego zapotrzebowania.

Wiosną odezwał się do nas zakład pogrzebowy z Bytomia, pytając właśnie o szkolenia dla zespołu.  Miało być jedno, wyszedł krótki cykl z podziałem zespołu pracowników na dwie grupy, adekwatnie do ich ról. Pierwsza część szkoleń dotyczyła standardów obsługi w kontaktach z klientami. Druga, zaplanowana na jesień (czyli jeszcze przed nami) dotyczyć będzie komunikacji wewnętrznej i obsługi klienta. Dlaczego takie zakresy? Bo tego właśnie potrzebował nasz klient i te szkolenia odpowiadają na ich potrzeby.

A jakie potrzeby ma Twój zakład pogrzebowy?

Recent Posts

Leave a Comment