„Współczesne uroczystości pogrzebowe w Polsce” – badanie portalu MarketingFuneralny.pl

 In MARKETING FUNERALNY

Ostatnie 20 lat w Polsce to okres ogromnych przemian. Nastąpiły one przede wszystkim w świadomości Polaków: ich podejściu do własności prywatnej, w sposobie nabywania dóbr, zarabiania i wydawania pieniędzy. Dotyczy to także podejścia do uroczystości pogrzebowych.

Pokolenie, które obecnie jest główną grupą docelową działań reklamowych zakładów pogrzebowych, reprezentuje jeszcze ten model zakupowy, w którym emocje i tradycja odgrywały największą rolę. Jednak już za kilka lat do głosu dojdzie pokolenie bardzo świadome, ale też gotowe na radykalne zmiany – praktyczne i ceniące wartości religijne w dużo mniejszym stopniu.

Jesteśmy ciekawi, w jakim stopniu te zmiany dostrzegają przedsiębiorcy pogrzebowi i jak – w ich ocenie – zmieniły się potrzeby i oczekiwania Polaków względem uroczystości pogrzebowych. W tym celu uruchomiliśmy badanie pt. „Współczesne uroczystości pogrzebowe w Polsce”. Będziemy wdzięczni za udział w ankiecie. Państwa głos będzie dla nas bardzo cenny.

Ankieta dostępna jest TUTAJ.

 

Patronat medialny nad badaniem oraz raportem objął magazyn OMEGA Idea Book dla branży funeralnej.

Recommended Posts

Leave a Comment